понеділок, 2 жовтня 2017 р.

О МАУ, о МАУ, де б я свої 2 квитки забрауу


А всі вже почитали про Дякую #UIA? Дійсно, дякую тим хто прикрутив це до МАУ.
Перша халява до нас прийшла із lufthansa: http://lufthansa-air.us/ (До речі, там є ще 332 квитки, можете встигнути виграти)
Це легко зрозуміти із порівнянням трафіку на lufthansa (1) і uia-claims (2):




Звідки я це взяв? Насправді на сайті немає нічого страшного, майнерів не було, або я не бачив, а все що роблять власники - тішаться із довірливих користувачів і тестують вірусність платформи. Тут можна онлайн дивитися на кількість користувачів на сайтах:
http://whos.amung.us/stats/history/delufthans/

Дехто каже - баян, дехто прикручує туди майнери, а що, все куди можна пихнути блокчейн - зайде на ура. Як на мене, хтось втупу скопіював http://lufthansa-air.us/ і тепер тішиться із шерів у фб. Єдине про що можна пошкодувати тут, так це те, що придумав таку ідею хтось інший)
А, і ще я покажу вам фокус, виріте в гадалок? Я гадаю, що на сайті буде рівно 12 068 людей, яким подобаються халявні квитки, рівно наступного разу коли ви зайдете на http://uia-claim.us/
Магія? І не кажіть, ви ще не бачили, що я з вашими грошима можу зробити.
Чому саме uia-claims - та тому що домени коштують по 80 грн, а кількість довірливих українців у фб - безцінні!

Чому саме МАУ? Є 2 причини: 1) У МАУ дуже хороша репутація в Україні, і можливо навіть певна кількість мемів, але я думаю це цілком виправдовується пунков 2
2) Українці, як ніхто інший, любить халяву, і скільки б їм не розповідали про те, що не варто проходити онлайн тести на вагу, що 2 квитки безплатно на сайті, який ледь працює - фігня повна, ми всеодно будемо вестись.

Якщо глянути на максимальну кількість відвідувачів, вона в 3 рази більше ніж із lufthansa, не здивуюсь, якщо сегмент той-же, тільки користувачі не МАУ менше вірять у халяву.

Зараз ми заходимо на новий пік (було б дуже цікаво подивитися що його спричиняє, наприклад шер на аin чи шер опініон лідера), тому покваптеся і увірвіть квиточки, поки є ще шанс


Все таки якщо вам раптом потрібно потестувати нову платформу, заробити на неосвічних (так, я вважаю саме неосвічених) користвувачах інтернетів - підніймате сайтик за 80 грн і 2 години роботи - та розважайтеся. А якщо і цього мало - можна спробувати відправити емейли із підтвердженням і натирити паролів чи розширити мережу із ботів. А якщо ви хочете виграти 2 бесплатних квитки у МАУ чи когось іншого, підіть на роботу і покращіть роботодавцю прибуток на 100-200 дол а то і більше, а після цього попросіть 2 бесплатних квитки на МАУ. Це буде найлегший і найкорисніший спосіб виграти їх.

Немає коментарів:

Дописати коментар