середу, 20 грудня 2017 р.

Я сподіваюсь в пеклі продають пиво. ч1

Що спільного між Шварцнегером, Фрікономікою, Тукер Максом та супер продуктивиними чуваками? Давайте як загадку зробимо, 3 секунди на подумати.. пік... пік.... пік.. Опа! А не правда, тільки те, що вони всі разом в моєму пості. Я таки продовжив розгрібати свою поличку із книг на потім і бляха-муха, якби ці всі книги видало одне видавництво - я б його тільки і купував. Але дюрекс книги поки не видає, тому я продовжу з рев"ю книг.

Такі-так, цього разу лише 6 книг, на 1 більше ніж планував і на 2 менше ніж хочу закінчити через 2 тижні. Перші три я опишу в цьому пості, а наступні 3 як тільки ти мені напишеш (ну бо йо, скільки можна, я вже так чекаю)

1) Total Recall - Все про Арні
2) I hope they server beer in hell - мій топ, ніякої моралі, я навіть починати боюсь, тому що вже сміюсь
3) Why the man the way they are - статистика про те, як історія та поява маркетингу впливала на гендерні ролі
4) The rational male - покладу у свою маленьку поличку на перечитати, але відразу скажу, що вона абсолютно ламає стереотипи і читається важко психологічно (я іноді люблю читати все що я не люблю, і ті 5 томів Фрейда виявились непоганими)
5) Getting things done - одна із причин чому книг 6, а не 4 :)
6) Think like a Freak - Опис фрікономіки і це один із небагатьох ресурсів де автор хвилюється про користь читатів (і да, там є експеремент, який можна провести для статистики змін життя після книги)


Тоталь Реколь - 1500 страждань


Автобіографія Арні, я, особисто, ставлю її в рівень з автобіграфіями Лінкольна та Генрі Форда, хоча очікувань не було. Звичайно я фанат його фільмів і все таке, але в медіа про нього ходять багато чуток і він багато із них висвітлює у книзі. Я не очікував, що існують настільки "німецькі", як його називал в штатах, люди. Десь у 12 років Арні зрозумів, що стане чемпіоном світу з бодібілдингу, саме "стане", а не хоче стати, це дуже важливо зрозуміти. Ні, не зрозуміли, я ще раз повторю, у 12 років Арні зрозумів, що "стане" чемпіоном світу. І не тому що у нього були великі банки, а тому що він так вирішив.


#контент
Шварц звичайно починає із дитинства - Австрії, коли всі чудово знали про нацистську Німеччину і особливо люди не розкошували, так як і так "понятно". Насправді цікаво почитати як його виховували, яка робота у нього була вдома і як він будував свій графік у дитинстві. Якщо вам здається, що читати про бодібілдера - нудно, то я тут допишу, що ви читаєте ще і про бізнесмена, маркетолога, інвестора, актора, губернатора і кабєля зрадника дружини :)
Але то було всього один раз і, як мені здається, частини книги написана саме заради того, щоб повернути дружину, романтично ж? Там історії про все, спорт, Мюнхен, Америку, дівчат, стероїди (обожемій, вінжсамнастіроїдах, а ось і ні), голівуд та ріелтерство!

#враження
Книга велика і читається важко як тільки він починає займатися кінофільмами і систематизує інвестиції. Але згодом вона переходить у більше особисто русло і цікаво почитати, що він відчував, коли став губернатором або вибирав меблі для нового будинку (ви здивуєтесь, але це досить смішно в порівнянні із тим як це робила його дружина). Я легко проковтнув перші 700-800 сторінок і дізнався багато нового про становлення бодибілдингу таким, яким ми його знаємо.

#висновок
Чи перечитаю я це ще раз? Точно - ні, біографія величезна і звичайно ж цікава, але він настільки відомий, що більше дізнатися якось і не хочеться. Тим більше він собі спокійненько живе, можна взяти і поїхати до нього. Нєачьо.
Чи сподобалася мені книга? Однозначно так і навіть більше ніж я очікував, Арні просто монстр і справді залізна людина. Рекомендував би його фанатам та підлітками.

А тепер розрядочка

У мене улюблений реальний герой, точніше історія. Я думаю я ніколи не забуду його і хоча я вже давно не брав в руки джойстик, але не знати Лєроя Дженкінса - це гріх.
Наступна книга мені нагадувала його постійно і якщо ви не знайомі із Лєроєм (це мужичок, який курочку підігрівав, поки всі його чекали) то подивитися можна тутць:


I hope they serve beer in hell - 200 сторінок

Якщо ви не любитель чесних історій про секс з вуст чоловіків чи про те як отримати роботу напившись на аукціоні представляючи свою "колишню" компанію, то ось коротка версія:

"Це збірка історій від мужика про те як він бухав і "блював" на жінок під час сексу". Щоооооо??? Так, саме так я б її описав, взагалі я в житті так не сміявся так, як читаючи його історії. І так до діла


#контент
Макс Тукер, він так себе називав, особливо коли напивався до чортиків - казав "Ну ось і прийшов Макс Тукер". Тому постійно нагадував мені Лєроя і кожна ситуація була нереально смішною. Я нарахував порядка 30 історій про секс і найсмішніше це та, де двоє блювали один на одного, а третій знімав це на відео в шафі, вивалився  і теж почав "ригати" (ахахха, я знаю це тупо, але як згадаю, ппц як смішно, адже Тукер попросив друга зазняти визначний момент в його житті, але випадково набухався і забув, що його знімають). До речі, та дівчинка була смілива, респектую усій сотні дівчат описаній у книзі, читати це було дуже весело.

Макс, звичайний собі американський чувачок, якому набридло ходити на побачення і він зробив сайт на якому можна було зареєструватися, щоб переспати з ним. Ідіот, скажете ви? Йому писали як мінімум 5 листів у день, скажу я, і кожна зустріч була варта окремого оповідання.

Якщо ж історії про секс - то не ваше, і взагалі до весілля ні-ні (дивись мені!), то можна почитати історії коли Макс просто бухав і сексом зайнятися не вийшло. Наприклад, як 3-є людей мутузились із 20-ма фермерами в Техасі, а щоб ви розуміли у Техасі їх було легше розстріляти, або проводяться тести на хламідіоз і чому бути переможцем не завжди добре.

#враження
Це кращий ресурс усієї осені, я не можу згадати коли я сміявся більше, а я ж навіть перерив купу книг про те як жартувати і всьо-такоє. Ви можете отримати трішки життєвою мудрості від Макса, адже настільки про-бувати своє життя не втрачаючи обличчя може тільки Тукер. 

#висновок
Рекомендую усім хто любить сміятися і хто любить секс, а якщо сміятися і секс, то не ваше - то почитайте як не треба бухати, Макс таки подає приклади в змаганнях на найбільшу кількість алкоголю в крові (вони навіть ось ці "алкомоментри" купували, щоб визначити все точно)



Why the man the way they are - сторінок 700

Скажу чесно не дочитав останні 100 сторінок, тому що статистика старенька і закінчується приблизно на 90х. Почав читати, тому що: а) написати ПХД, типу дохтор писав і б) рейтинг у неї досить високий і її частенько радять у інших ресурсах.


#контент
Книга складається із багатьох досліджень і фактів про те як впливали на жінок та чоловіків (вони розділені розділ за розділом) вихід нових засобів інформації та події у суспільстві. Наприклад, тут є цілий розділ про те, чому чоловіки не хочуть одружуватися або чому жінки шукають commitment-у від чоловіка, а він ну всьо ніяк. Звичайно Уорен розповідає про цінності жіночі та чоловічі на основі матеріалів з якими ми працюємо все життя. Виявляється за кількістю читачів різних ресурсів можна дізнатися за що цінують жінок чоловіки і навпаки. Виявляється, що природа у нас природою, але хороша реклама руйнує не одну сім"ю

#враження
Мені сподобалися висновки і дослідження у книзі і я б можливо навіть порадив би її, якби мій багаж соціальних книг був тоншим. Як на мене, статистика досить стара і цікавіше було б дізнатися вплив соц мереж та мобільних пристроїв на соціальні відносини сьогодення. Все таки можна переглянути кілька частин книги для справки чому в нас виховували ті чи інші якості, чому так мало жінок програмістів і коли він вже одружиться.


#висновок

Тільки як довідник, але виділити 1-2 годинки на книгу варто.


PS. Вирішив таки дописувати свої книги, адже одна із наступних змусила мене думати про "як мінімум одну незручну річ в день" і незручна річ це не смс-ка від колишніх, а щось приємніше, але про це - наступний постик, вже скоро, люблю, цілую, їм, жую!

Немає коментарів:

Дописати коментар