субота, 28 лютого 2015 р.

Що можна зробити за 21 день.

             

             Йо, прочитав 2 гіпотези і вирішив перевірити. Суть одна і та ж, але медотика інша. Нєа, це не канбан і скрам - кручє. Говорять звичка виробляється за 21 день, дехто каже 60. Хотів ввести у звичку читання книг, який результат?
Звичку я не виробив за 21 день, навіть гірше, я не дійшов до 21-ого дня. Можливо нам постійно впарюють якусь "хрень"? Мабуть саме тому ми так любимо хороший маркетинг.

Все ж таки я поповнюю список книг, які прочитав.

 
Eric Thomas - The Secret To Success
Нас дуже часто годують секретами до сакасесу, але цей мужик робить це круто. Нехай його поради і є такими "татишоо..", але робити він це вміє. Книга крута, кому не вистачає мотивації - клік сюди. (попереджую, після цього відео цю статтю не дочитаєш)

Peopleware
Піпля вере. Дуже крута книга, із величезною кількістю порад і історії про те як працюють у ІТ, як працює ІТ і що таке ІТ. Зайняла у мене цілих два тижні, пішла найважче із усього що я читав за останній рік. Книга для тебе, якщо тебе цікавить: як організовувати роботу програмістів,як керувати вашими емлоіз, як зробити всіх щасливими (і бухгалтерів теж) і чому у нас все так погано. Жартую, у нас все як на тій картинці.

І це блін все, всього дві книги за останній місяць. Жах. Мені соромно, але ці дві книги були того варті. Чірз




Немає коментарів:

Дописати коментар