суботу, 4 червня 2016 р.

2 короткі книги, які просто повинні бути у вашому списку






Окей гугл: Як часто я знайомлюсь в метро?
- Ні разу.
Одного звичайного вечору я їхав з роботи і до мене підійшов чувак познайомитись. (за кадром: Фууу.. мужик із мужикооом). Ага, другану було років 26, працював(-є) на заводі Антонова із якимись детальками. В чому сіль? Мужичок прийшов поспілкуватися. Я не знаю як часто ви спілкуєтесь із незнайомцями, але такий скіл нереально крутий і його можна отримати двума шляхами:
а) Практика
б) Взяти курс у бабусі

REwork

#починати-читати-тут
Цього разу я їхав у метро і помітив парубка із книгою. (Так, хрін із "чуваками", є ще сотні синонімів). Хлопець почитував книгу, яку я вже місяці три як збирався почитати - "RE:WORK".

Чому я хотів почитати її?
Коавтор книги крутий гонщик. А ну і ще у нього багато цікавих інтерв"ю. Усім відомий пост - Reconsider
Не знаю основого автора, але поради і ідея книга дуже крута. Про що книга? Повернемося до студента у метро. Назвемо його "Біл". Біл приїжджий студент, але Біл вже тримає маленький ресторанчик (можливо кілька). Це я дізнався у нього поки ми удвох бігли на потяг. Книгу йому подарували на день народження як хороший збірник порад для підприємця-початківця. І насправді це те що я можна знайти у цій книзі.

Розумні великі голови заливають про MVP, TTM, ROI і купу різного бул-шіта (коров"ячий млинець, так? наче хороший український аналог). Книга дуже доступна, легко читається (у мене з"їла 3 години підряд. Як багато книг ви готові прочитати за один присіст? Отож).

Головні ідеї:

1) Досить п-дти, роботу треба робити.
2) Вам не потрібний величезний багатомільйонний продукт, щоб вийти на ринок.
3) Не потрібно кидати роботу, достатньо 1-2 години в день для хоббі\заняття. І сотні, просто 300 маленьких сторінок корисних порад.

Ставлю 5 зачитаних бобренят із 5-ти.



Steal like an artist.

Десять речей, які вам ніхто не казав про креатив.

Кради як артист?? Так, тягни як артист. Москалі переклали як "Кради как художнік", але вони москалі, що з них взяти.
<політика>А крим можна взяти</політика>

Книга читається на ура, сотні картинок (можна дарувати дітям. Да, блін, я думаю вони розумні і думають не гірше дельфінів), сотні цитат (можна дарувати ванільним чіками, хоп і запостила розумну цитатку) і план дій. Йо-ли-па-ли, як кажуть хвацькі українці, книга хороша. Дуже хороша.

Автор описує способи, якими користуються актори, музиканти, художники, щоб створити щось своє. Не знаєш що? Вкради. Не подобається - не кради, або візьми частину,а іншу змавпуєш у іншого крутого дяді\тьоті. (хууух.. налетіли б сексисти). Багато порад, якими автор ділиться із власного досвіду, про те як покращити результат своєї роботи, хоббі, проведення вільного часу і тд. Іноді поради дуже весели. Наприклад ось ця:
"Коли мені не хочеться вставати з ліжка. Я не встаю, а листаю твітер поки не набридне. Щоб набридло - я роблю саме те, чим я повинен займатися. Наприклад шукати ідею для своєї наступної картини. Потім мені набридає, я починаю злитись і випригую із-під ковдри".
Цікава частина про проведення часу у чергах, відсутності і-нету - "Зроби щоб тобі було нудно".

Перша книга, яка цитує Jay-Z відразу після Біблії. Перша книга яка дає нереально круту пораду:
"Перш ніж задавати свої запитання - погугли. Ти стопроцентно знайдеш відповідь." Навіть про те як кимось стати і що робити із зіпсованим млинцем. (Оу.. не коров"ячим цього разу).

#Sum up

Загалом прочитав за 2 годинки, в повільному темпі, з перервами і великим задоволенням. Цю, як і попередню книгу додаю у списочок "перечитати".


Зазвичай я пишу як мінімум про 3-и книги, але ці дві настільки швидко і легко читаються, що пост хочу залишити саме таким. Якщо не легко, то прочитаєтья швидко. Я спецільно зробив мінімум помилок і розділових знаків.










Немає коментарів:

Дописати коментар