пʼятниця, 19 грудня 2014 р.

А що у вас буде у плеєрі на ваше 50-ти річчя?

Як тільки доживу до 50 і мій порох ще не встигнуть продати на ібеї (до речі, саме так я
назвав би політиків) відразу дістану старенький айподик і поставлю щось новеньке відразу перед дядьком Ем-ом потипу Yelawolf - Till It’s Gone
Cуворий бородач із кількома тату, кіло під 100 наспівуватимиме олдскульчик,
попиваючи сік із моркви. І внуки будуть задавати мені ті ж питання, що я чую уже років 8 підряд.
    Як ти можеш це слухати?
    Нє, чувак, це повний кал
    І де ти знайшов це лайно

І писати різні штуки - це весело. Придумувати штуки це весело.
В гузно сопливі поеми, посуньтесь для поезії і розповідей Кінга, тому що ... тому що це розвиває фантазію. І для того щоб щось придумати потрібно перечитату купу творів Шевченка і Костенко і на виході буде всеодно "пшик".
Із 7-ми нот важливі лиш 16 тактів
Серед слів я чую лише ябм і дактиль
І стиль подачі важливіший аніж заклик
Коли їства дегустатор скуштував достатньо.
А ще я слідкую за усім хіп-хопом в сраку його.Від мокрих англійців до козаків із салом і
сокирою, і навіть декількох ватних людей, але Тарасеві обіцяю, що зменшу кількість "ЩІ" у своєму раціоні. Мене завжди приємно дивує українських хіп-хоп, який давно, як і належить хорошій перлині, бігає по закутках перевулкіх і неосвічених переходах пустих і мокрих вулиць.

Мене завжди цікавило скільки часу займає підсаджування людей на той чи інший
стиль і навряд чи люди сідають відразу за Slipknot.Швидше за все, ви так як і я починали із Пугачової. Так, в помийну яму Пугачову. де моя компенсація за моральне насилля "Алами і Розами"? Де можливість жбурнути помідором у Кіркорова?

To sup up

Хочеш почати із хорошо хіп-хопу? Не починай із хоп-хопу, сядь за щось попсовеньке і твоє враження не зіпсується. Наприклад? Переслухай Everlast-a, цей стариган вартий уваги.

Для затравки збережу у себе чувака який напротязі років двох набирає популярність. Навряд чи його запам"ятають, але хлопець веселий. Mac Miller - Knock Knock

Немає коментарів:

Дописати коментар