неділя, 18 січня 2015 р.

Спантеличена генерація або дайте мені допаміну!!

               Я був клієнтом 3-х мобільних провайдерів і сумно мені не було лише з одним. Я напишу їх і спробуй вгадати хто ніколи мене не забував:
  • білайн
  • лайф
  • київстар
Чесно, тарифи мало відрізнялися, але лайф давав те, чого інші не розуміли - допамін!

       У дитинстві хлопці бігали із палками і кидали камінням один в одного, щоб додати реалістичності у "боях". Я пам'ятаю час, коли нас почали підсаджувати на хімію.
       Всі пам"ятають, який бізнес є найуспішнішим і найприбутковішим? ІТ? - Nope, Проституція - Ха ха - nope! Фармацевтика? - вже ближче. А що як наркоторгівля? Що якщо її легалізувати і продавати у іншому вигляді? Розумні хлопці скористалися найвразливішим місцем соціуму - гормонами. Не зрозуміло?
     Пам'ятаєш те відчуття, коли тобі поставили лайк? Соціум визнав твою систему цінностей. А коли репостнули? Ще ні? А скільки чаce йде на те, щоб дістати телефон і відповісти на смс-ку, яка щойно прийшла? А якщо ти у транспоті? На важливій зустрічі? Звичайно-но ж варто переглянути і відповісти. А раптом це, просто - реклама.. упс..
     Покоління після світової війни називали The Greatest. Чому? Тому що все було дуже погано і всі це розуміли, і всі розуміли чому, і допомагали один одному.
     Як називали покоління потім? "Х"? "Y"? "Z"? Романтично, еге ж?  Чому Х, тому що х..то знає чим займатися, велика депресія, відсутність робочих місць, високий рівень бандитизму і корупції. Як наслідок - все те ж продовжується, з'являються "перспективні алкаші", "алкаші, які потрібне визнання соціуму", егоїсти і найцікавіше - це нормально. Коли людина не відчуває себе у безпеці - вона починає шукати її і думати лише про себе. Людину ріжуть за порогом? А раптом і мене поріжуть, посиджу додивлюсь сезон голодних ігор.
Голодний ігор
       Коли не вистачає сраного серотоніну, людина заповнює його допаміном. Як? З'їж цю кляту булочку із вишнею і дізнаєшся. Шоколад? А тут є навіть кращий варіант - смартфон, вк, fb, viber і навіть ще дещо - instagram! Ух ти бля аж круто!
      Не чули розмови про мультитаскінг? А я їм, п"ю чай і зараз пишу смс-ку. Юлій Цезар? Неа, мене просто відволікають. Можна думати ми вправно справляємося із кількома завданнями? Як комфортно вам їхати у маршрутці у якій водій розмовляє по телефону, курить, дає здачу і йде на обгін? 
Отож бо й воно, покоління Y можна з впевненістю називати Distracted Generation. Сьогодні все потребує вашої уваги і люди люблять допамін, намагаються дістати його будь-яким чином. Важливо додати, що на все постійно не вистачає часу, тому що ми звикли отримати все і зараз - 
  • зайшов у гугл - отримав фільм, новини
  • у інтенет магазин - привезли додому холодильник
  • у кафе - привезли піцу
  • і по секрету - кажуть, що привозять навіть людей за гроші 0_o
Як назвуть покоління Z? На українській клавіатурі там просто буква "Я", і я впевнений, що ми впишемося у справді егоїстичне покоління. На рахунок країн, які не застрягли у совку - можливо буде ще гірше, але обо'язково буде весело, любіть себе. 





Немає коментарів:

Дописати коментар