четвер, 21 грудня 2017 р.

Як зробити все ДАН або щось там про пиво ч.2

Тут я таки недоросповів про три книги із списку, тому давайде до справ, стрітклі ту зе бузінес май френдз.

І я почну із 50 відтінків сірого чи Пауло Коєльйо для чоловіків. Відразу скажу, що читається важко саме через сформовану систему цінностей, яку виховували десятиліттями, а то і більше.

The rational male


#контент
Усі ідеї книги вкладені в звичні для нас концепти, щоб легше передати інформацію. Автор постійно розповідає про червону і синю пігулку як про відмінність між реальним станом речей і нашими очікуваннями. Загалом це збірка статей і постів 10-річного проміжку лідера (обожеяцепишу) чоловічого товариства, яке пліткувало про маскулінність і все що боліло. Ви можете дізнатися що цінують чоловіки і чого (звичайно ж блін за думкою автора) хочуть жінки, яка ваша цінність на ринку відносин і чому люди ведуть себе по різному на піку, на підйомі і на спуску (особливо цікаві цілі такої поведінки), по максимуму доведену до логіки і раціоналізму міжстатевих відношень, та до чого привела фемінізація суспільства з приходом християнства та за останні 100 років. Загалом усе логічно та з прикладами.

Щоб трішки мотивувати хлопців напишу уривок з експеременту у соц.мережах
"You know, I’m not quite sure if my readership is aware of this, but I’m a Prince. No really, I’m a Prince (stop laughing), or at least that’s the expectation I’ve come to have others recognize in me after sifting through women’s online profiles on such fantastical dating resources such as Plenty of Whales Fish and OK U-Bid Cupid. But don’t think I’m such a rare bird, because amazingly enough, if you’re reading this blog, you’re probably a Prince too! And you didn’t even realize it did you?"

Так що ти теж принц і я вибрав цей уривок щоб підняти тобі самооцінку або хоча б настрій, якщо це вийшло тупо!

#враження
Ще одна книга, яка пішла у мою поличку на прочитати ще раз, лише пересиливши свої моральні норми, я дочитав книгу і отримав велике задоволення від книги. Якщо ви дівчина - будьте обережні, швидше за все ви подумаєте що автор мудак і викините її після перших хв 20. (ні? тоді це буде ще той челендж, айпроміс)  
Від форуму (а книга це квінтесенція давнього популярного форуму) пригорало не тільки у чоловіків, але і у більшості жінок, які випадково натрапляли на ідеї викладені тут. Тому скажу ще раз - читається важко, ще важче пересилити себе і не обкласти штампами і стереотипами все що там написано, але як на мене - вона дає усі відповіді про взаємовідносини, яких ви так давно шукали і якщо ви хвилювалися, що суспільство зіпсоване і в усьому винні масони - то нічорта, хороших хлопців зараз ще менше, а у вас є шанс зайняти їх місце.

#висновок
Було весело читати її, але зовсім не весело думати про те, що ідеї звідти мають право на життя і навіть більше - ними активно користуються. Я звичайно можу засуджувати автора і продовжувати боротися на цінності церкви і я точно скажу, що не готовий прийняти все, що подано там, але книгою повністю задоволений і прочитаю ще раз, коли виросту.

Чому вибрав саме її? - Відкрив автора у твітері і кілька моїх улюблених блогерів, що часто її рекомендували, і я не залишився розчарованим - даю 4 чізбургера з 3х.


#контент
Подано повноцінний фреймворк (набір інструментів) для того щоб зробити все про що ви так мріяли давно або ..... не зробити! Це те чого не вистачає нашому СНГ-ному таймменеджменту, ідеологія не в тому щоб зробити побільше, а в тому щоб досягнути цілі зробивши тільки потрібне в оптимальний час.
Тут розписано все від того як збирати ідеї, як їх структурувати, як слідкувати за прогресом проектів (ага, і ваш аджайл можна в дупмку засунути), як, коли, де і з чим можна працювати, ви не повірите стільки всього можна встигунти просто стоячи в черзі!

Тепер про мінуси, а вони тут величезні - книга крута "спору нєт", але всі поради основані на роботі з ПАПЕРОМ, йолипали, мужик, 2015 рік, які в дуп
мку папки і паперові наклейки, я не хочу носити 3 кілограми довбаного паперу із собою. 

#враження
Прочитав я її за 2 вечори і не тому що вона така крута, а тому що набридла і ідеї виглядають досить банальними після роботи у хоча б 2х ІТ-них проектах і мільйонів, десятків статтей про те, як все встигати і ще пожити навіть. Чи буду я читати її ще раз? Абсолютно ні, навіть перечитувати не хочу і витрачати свій час на цей шматок паперу.

#висновок
Забудьте про неї і плюйте в очі усім хто рекомендує, я читав книгу після цієї статті і знайшов мінімум корисного для себе, хоча це не значить, що хороших порад у книз немає.



#контент
Абсолютно ніякої води, лише реальні історії, статистика і факти. Ідея книги в тому, щоб підходити до вивчення проблем як науковці, робити експеременти і не боятися змінити "рамки" проблеми. Якщо хтось читав про Design Thiking, то тут розповідають те ж саме "тільки без пантів" і дуже зацікавлені в тому, щоб прочитана книга не пройшла для вас дарма. Хороші приклади про проведення маркетингових компанія для благочинних організацій, як винайшли ліки від раку шлунку (а це, на хвилинку, ті ж бактерії, що приводять до гастриту ;) ), як стати чемпіоном із поїданням хот-догів, або як спец служби Британії шукали терористів продаючи страховку для життя. 

#враження
Коли я прочитав назву - я подумав те що і ви, досить вже фрікономіки, скільки можна рекламувати унікальність, якої немає. Не хочу я думати як якийсь там "фрік/ненормальний", я хочу думати як найрозумніша людина планети, я хочу як Ілон в космос і як Білл у Форбс. Але прочитавши перших 20 сторінок я реально зрозумів що прочитаю її із задоволенням і буду радити усім, тому що саме такого підходу до проблем нас не вчать, а швидше вибивають із нас, у школах та університетах. Це одна із найкращих книг про мислення, яке я читав і зараз це пишу, тому що автори мене переконали в цьому, до речі, про переконання людей останній розділ, в якому вони описують чому написали книгу саме так і мені сподобалося.
#висновок

Читати, читати і ще раз читати, думати як фрік лише маркетинговий концепт про те як продати їхню ідею, а запропонований спосіб вирішення проблем (нагадую, все на реальних прикладах) є досить простим і, на мою думку, саме таким, про який ми забули і не користуємось. Думати як фрік чи використати Desing Thinking - це лише способи донести одну і ту ж ідею. Користуйтесь, а коли я навчусь користуватись і писати історії - можливо ви і прочитаєте.


Загалом усьо, із цих 3-х мої улюблені перша і третя, останню рекомендую усім, а першу лише тим, хто відчуває себе сміливим. Усі коментарі велкам, лайки можна залишати собі і подарувати симпатичному сусіду чи краще сусідці. 

Немає коментарів:

Дописати коментар