четвер, 18 січня 2018 р.

Новий Карнегі, як полюбити проблеми і решта про жінок


Наступні 4 книги будуть із мого вже початого списку 2018, найцікавіших залишилось ще штук 10 і тоді вони закінчать закінчуватись так швидко.
Не буду придумувати правди, дам список:
- The Art of People;
- Obstacles is the Way;
- Models. Attract women with honesty - Mark Manson;
- My Secret Garden - Nancy Friday;

Читав я їх в різному порядку, тому можете придумати найцікавішу асоціацію, за найвеселішу - тортик!

Ітаксь

Мистецтво людьми, точніше людей

1) Про що тут?
Як і написано на обкладинці, о диво, тут чітких 11 способів покращити взаємодію з людьми навколо вас. Звідки вони взялися? Це моя улюблена частина. Перший раз з усіх книг, які я прочитав по соціальним відносинам я згадав Карнегі.
Не тому що автор супер крутий (так мені сподобалася книга "Як вигравати друзів і тд" Дейла, одна із найкращих яку я читав, тому що я працювала для мене на протязі усього 2015, далі я підзабив).
Не тому що тут 11 порад як якісніше жити, а тому що всі поради і всі випадки із життя автора. Він сам вивів ці ідеї і для кожної у нього є декілька прикладів, для кожної він розповідає як прийшов і чому вона повинна працювати, і чому може не працювати. Тут немає величезних секретів всесвіту, у вас не буде "обана", а швидше "так все просто? я ж це знав", ну так б-ь роби)))
Книга із чіткими завданнями і самоаналізом, якщо все робити, результати почнуть дивувати. Або ні :)

2) Для чого читати?
Читати якщо Карнегі не зайшов, читати якщо всі інші здаються лайном собачим, це жовтеньке, як сніг зимою, аж йде тепло. Я справді збираюсь перечитати цю книгу ще разок, поради дуже прості і приклади запам"ятовуються, тому що подаються як історії, а це мій улюблений спосіб передачі інформації.

3) А важко? Може ну його, я почитаю щось легше.
Ця книга найлегша із 4-ки і накорисніша, тому читати варто, не варто думати довго, голова одна, а оченят два. Книга із мого улюбленого жанру про цінність людей, тому раджу-раджу-раджу.

Перепони - це дорога, бля ні, Проблеми - то туди! Теж не так, Труднощі - це найкращих вибір


Трудощі - таки хороший вибір!

1) Про що тут?
Раян зібрав збірку історичних оповідань (так те що було 50 років назад теж історія) про те які уроки для себе виносили видатні люди, полководці, зірки і все таке. Перший приклад із Маркусом Аврелієм про те, чому він завжди радів усім проблемам, повстанням, замахам і нападам у своєму житті. Тому що розчаровуватися можна довго, а спробувати щось нове тільки у новій ситуації і хто як не проблеми дасть нам її!
Також тут купа цитаток відомих людей і в тему кожного послання, якщо у вас паблічок, можна набрати контенту на місяці 3.

2) Ну і для чого?
Головна цінність цієї книги не в збірці оповідань, які б я назвав погано підготовленими, тому що автор зібрав історію, але не дав від себе нічого. Цінність у зміні відношення до речей, у те, що називають "майндсетом", те як ви ставитися до речей і тут вона є дуже важливою. Єдиний спосіб навчитися чомусь новому - почати робити щось нове, просто, простіше нікуди, але чому нового так мало?

3) Тобі як?
Мені сподоболася ідея і чекав її сильного підтвердження, якби я не погоджувався з автором до початку читання - я б мабуть і не переконався. Мені доказів було недостатньо, але оскільки я був підготовлений, вони були не потрібні. Чи варто читати? Погортайте, один день витрачений на цю книгу буде вартий наступної проблеми, яку ви переступите.

Моделі, як їх кадрити чесно


Точніше, книга про моделі поведінки і чому бути чесним добре, тільки чесним із собою, це найголовніше

Із Марком я знайомий з його відомого блогу і книги "мистецтво класти уй". З мистецтвом я б позмагався, а ось блог його, розсилка і бажання посилати все туди відразу записало мене у ряди підписників. На жаль, через деякий час я помітив, що нового у його постах мало і він просто напросто обкладає все х-ми, весело? йому так, мені - нудно.

1) Анудавай, про що тут?
Я не очікував нічого хорошо від книги, адже вже був розчарований контентом, який він видавав. Книга розповідає про базові принципи підходу до стосунків для чоловіків, від того чи потрібна домінантна поведінка, до того як правильно вибрати одяг (навіть з картинками і прикладами, якщо вже зовсім тупий).

Як на мене, книга абсолютно вдалася, це лайтова версія хороший підручників для роздупляння мужиків. Ні, тут не про бдсм, а про звичайні стосунки простими словами і нереально круто структуровано:
- Який стан на ринку відносин
- Яку вибрати кращу стратегію і підходи
- Як бути чесним (пам"ятаємо, із собою)
- Як перестати хвилюватися (пам"ятаєш ту симпатяшку і як голос хвилюється?)
- Що робити від запрошення на побачення до самого сексу (із порадами скрізь!)

Як на мене гайд крутий, книга крута і вийшла на ура. Вийшла не тому що Марк крутий, а тому що він став крутим через сотні відгуків і запитань, які йому писали читати. Це дуже крута збірка усього, що йому приходило і результати, які відбували. Загалом альтернатива на інші теорії соціальщини

2) Кому читати?
Якщо ти нічого не читав про стосунки - змилуйся над дівчатами, почитай хоча б це, рілі!
Дівчата? Можете давати критику, я думаю ви впізнаєте багато помилок і хороших порад.

3) Тобі як?
Мені книга абсолютно сподобалася, як хороше доповнення до усіх гайдів, які я десь тут описував. Тут оригінальний погляд на речі, з мінімумом підходів і максимум практики, картинки мене підкорили, реально просто і практично показується чому варто одягати речі в розмір!

Мій таємний садочок!

1) Який садочок, що ти говориш?
Найчастіше книги до мене потрапляють за порадою із книг, які я читаю, одна книга прочитана = +10 порад на почитати. Ненсі я взяв із попередньої книги - Марка Менсона.
Про що тут? Зараз буде бомба, готовий? Ой, ні, готова?
Ні, не готові, візьми чайку, зараз буде бомба!

Ненсі зібрала і структувала усі жіночі сексуальні фантазії які тільки могла знайти! Із прикладами від реальних читачів, жаль адрес немає. Тут все від різних поз, зрад, груп, зоо, диких фантазій, бдсм, згвалтувань і сотні інших жанрів про які я навіть не знав.

Чесно, я був шокований з першої частини, я і уявлення не мав, що жіноча фантазія настільки фантазійна, якщо це працює саме так - я не хочу знати як це. Шок у мене відійшов десь коли почалися нормальні збочення і стало легше коли дійшли до фантазій на основі психологічних травм, які досить цікавими були.

2) Кому читати?
Читати усім сміливим, кому немає чим зайнятися. Сказати, що я був шокований - не сказати нічого, збірка велика, детальна і стрьомна, я переставав місцями хотіти знати правду чи просити людей бути чесними. Книга дивна, а фантазії жінок - вей мор

3) Ну то що, читнеш ще разок?
Ні, ні і ні! Не тому що вона безтолкова, я думаю знати свого ворога корисно))
Справді, дуже багато проблем у сім"ях із книги з"являлося і зникало через фантазії і їх обговорення або не обговорення, є над чим подумати. Але після Ііуса з молитвою, собаки, 14-ого хлопчика і чорного мужика з восьминігом - я пас! І це ще близько не найдивніше що там є.


Загалом, мадогс і котята-яквасвзяти, книги хороші, я не шкодую, що прочитав усі 4, кожна була по-своєму корисна, а деякі ще й дуже веселі!




Немає коментарів:

Дописати коментар