суботу, 27 січня 2018 р.

Як заробити на ламбо, показати свою роботу та бути ах-нним. ч1


А наскільки швидко у вас читаються цікаві книги? Я намагаюсь постійно перемішувати тематику і тоді вони заходять ще легше. За останні 10 днів це були:
  1. M. J. De Marko: The Millionaire Fastlane;
  2. Austin Kleon: Show Your Work;
  3. Nathaniel Branden: Six Pillars of Self Esteem;
  4. Jacque Fresco: The Best That Money Cannot Buy;
  5. Rollo Tomassi: The Rational Male. Preventive Medicine;
Не хочу залишати січень без додаткових книг, якщо є можливість, отось


У списку книг у мене був вибір між цією книгою та Tony Robbins-оном "Unshakeable: Your Finacial Freedom". Вибір був не важким, оскільки Тоні я не симпатизую. Якщо ви не знаєте про нього, то це один із найвідоміших мотиваційних спікерів, чувак із великою головою і руками, а ще це мужик, який віришив відмовитися від визнання своєї компанії банкротом і вирішив заробити і віддати свої мільйонні борги (у варіанти із банкротством віддавати нічого не було б потрібно).

# Fastlane, про що він?


Сама книга про життя де Марка яка почалася із його знайомством із ламборгіні. Одного дня звичайний хлопець йшов за морозивом коли раптом побачив молодого хлопця до 30, в джинсах (ху-собі, він і уявити не міг що чувак в джинсах може їздити на ламбо) і звичайній футболці. Чому діти часто вважаються кмітливішими за дорослих? Та просто тому що малий вирішив підійти і запитати чим цей мужик займається і йому відповіли - "Я винахідник". Всього пройшло 90 секунд і за цей час він вирішив, що збирається купити ламбо і купити його молодим.

В книзі половина історій із життя автора про його факапи у бізнесі і остання із вирішення проблеми, на якій він і заробив. Хороші висновки про швидкі гроші і імітацію багатства, цінність життя та багато математичних розрахунків (досить простих, але на диво мало хто про них думає).

Наведу приклад із книги, щоб дати зрозуміти як автор приходив до ідей.
"Одного разу я був на лайнері серед багатих людей, перше що я помітив, це те, що всім було за 60. Коли я запитував чи приносять гроші їм щастя часто чув: Ти маєш багато можливостей, але вже не тоді коли вони тобі можуть принести щастя. Тоді я задумався, чи можливо вийти на пенсію молодим?"

# Які враження?
Насправді я дуже люблю коли хтось придумує свої способи аналізу даних і показує висновки і чи вони працюють. В книзі дуже багато, а можливо, майже всі, приклади як себе поводити, як росте бізнес, звідки ідуть ідеї, які приносять гроші і чому ми всі ліниві егоїсти.
Якщо коротко я в захваті більше від підходу автора до життя, ніж від ідей, які він викладає. Основна ціль книги показати, що способи накопичення благополуччя не мають сенсу, адже ми всі хвилюємось про пенсію, старість, наше майбутнє і заради цього продаємо і вбиваємо кращі роки свого життя. Ставлю великий плюс за ще одне нагадування про ринок відносин і продажу часу, а не рішень проблем.

# Що запам"яталось?
Ем Джей задає дуже розумні запитання, від простих розмов із продажниками страховок життя до відповіді чому ми так любимо вихідні. Знаєте чому автор любить понеділок? Тому що у нього кожен день п"ятниця. Уу, як круто, можна подумати, але до цього у нього було 4 роки понеділків, звучить? 

Дуже сподобалася ідея продажі днів 5 заради двох. Якщо подумати то ми всі чекаємо п"ятниці, а точніше вихідних чи відпустки, тобто ми продаємо свої 5 днів, щоб отримати 2 вихідних, а це -3 дні кожного тижня, вигідно?
Автор йшов до цілі 2 заради п"яти, або ще краще 0 заради 7. Що це значить? Уявіть якби у вас було 7 пятниць і 0 робочих понеділків.

Розповідь про перші 2 роки втраченого життя як бізнеснема, про продаж його першого стартапу і профукання усієї виручки, про нашу боязнь вчити щось нове, про свободу, про життя - дуже, дуже багато здорових ідей.

Загалом у книзі прості математичні формули, що ми продаємо і що отримуємо взамін. Наскільки це розумно і що робити, щоб змінити стан речей. Дуже плюсую папірцям, поставлю плюсик автору.



Остін! Остін Паурс маму його! Реально пауерс, тому що це друга книга, яка зроблена в ідеальному стилі. Ідеальна довжина ролику на ютубі до 5хв, ідеальна довжина книги до 300 сторінок, якщо врахувати оформлення і дизайн, то контенту стає ще менше, і тут Кліон робить все в міру, чітко і професійно.




# Про що він?


Це книга автора Steal Like An Artist, яка мені дуже сподобалася, рев"ю можна почитати тут. Загалом оформлено все в тому стилі, читається так же легко і у мене зайняло приблизно 3-5 годин на всю книгу. Остін говорить про те, що всі ми думаємо "я не такий ідеальний", "те, що я роблю гівно", "нікому не потрібне моє хоббі", "мені немає що показати". Як результат, він продає ідею про документування вашого життя, а ще краще - вашої роботи! Немає що показати, покажи б-дь свою роботу! Хоча б це у тебе є чуваче, давай, візьми і покажи, це те на що ми витрачаємо велику частину свого життя, чому б не ділитися процесом, результатом, висновками, плюсам і мінусами. Давайте говорити про все!


# Які враження?
Книга-покажуська вийшла набагато слабшою за "кради як артист" і сподобалася менше. Вона б справила на мене більше враження, якби я не чув цієї ідеї серед програмістів та Гарі Ві, який постійно кричить - "Ви про-обуєте життя, хоча б зніміть про це відео!". 
Про те, читається вона легко і по оформленню є моїм еталоном.


# Що запам"яталось?
Чесно, майже нічого, кілька хештегів про те, як почитати чужу роботу, чому потрібно викладати свою, Звичайні речі, яким потрібно вчитися українцям, а саме:
- навчіться себе продавати
- навчіться тримати удар, якщо щось не вийшло, будьте готові впасти ще разів 100
- не потрібно бути генієм щоб щось робити, будь-яка велика подорож починається з маленького кроку.

Загалом, гляньте книгу, вона коротка, легко читається і можливо для себе ви дістанете набагато більше ніж я. Впірьод!





Самооцінка, наскільки вона важлива? Натан описує 6 речей з яких вона складається, описує різні відхилення (включаючи подорожі і пошук себе) та дає їм оцінку.

# Про що він?


Книжечка про те, настільки важлива самооцінка в  нашому житті та як вона формується. Також у ній чіткі call-to-action як вирівняти або покращити кожен із просідаючих фрагментів. Є характеристики низької, реалістичною, завищеної да дуже завищеної думки про себе.


# Які враження?
Книга більше нагадує психологічну газету "Сьогодні", аніж щось чому можна було б довіряти. З однієї сторони у кожному розділі є приклад та вправа на виконання, а з іншої жодного посилання на статистику чи проведені експеременти, чи хоча б біологію. Іноді у мене складалося враження, що автор ідеї взяв з потолочка, хоча чого ще можна чекати від теоретиків? Ядерної бомби хіба що))
Я зупинився на 300-ій сторінці і далі лише переглядав частини, які мене цікавили. Книга супер довга і нудна, великий мінусик їй і підходить на зігрітися в лісі, в якості багаття.


# Що запам"яталось?
Перше, що змусило мене посміхнутися - відповідь на запитання: "Чи буває самооцінка зависокою?". Коротка відповідь - Ніколи! Ніяка самооцінка не можу бути занадто високою, кожна людина намагається дійти до рівня думки про себе, він може бути недосяжним, але занадто високою чи поганої її назвати не можна, тому що в такому випадку особу цікавить більше вона сама ніж думка інших людей про неї, ізі.

Наступна ситуація із прикладами про вплив самооцінок на навколишнє середовище. У автора була собака, яка бігала по подвір"ю, стрибала, рилася у землі і гавкала. Вона виглядала щасливою і мабуть уявляла себе собачим дельтапланом, чи про що там думають песики. Тут він подумав: "Навряд чи собака зараз низької самооцінки, і навряд чи її хвилює те, що я про неї думаю, вона просто насолодується собою і цим моментом, вона явно щасливіша за сусідську у цей момент"


Тут я подумав, що реально важко описати всі 5 книг, тому зійдемося на 3-х. У наступній частині напишу відгук про моїх двох улюблених авторів, насправді я думаю їх буде не більше 10-и із сотні книг.

Чірз братіки! Наступні дві будуть просто вогонь і шашлики!



Немає коментарів:

Дописати коментар